München forude

18 jan

Nu er jeg sluppet igennem de sidste eksaminer for mit 7. semester på universitetet, hvilket for det første vil sige, at jeg har tid til at slappe lidt af – og for det andet, at nu kan jeg skue München i horisonten. Jeg er så småt begyndt at skrive huskesedler og hænge dem op alle mulige mærkelige steder, så de altid er tilgængelige, når jeg liiiige kommer i tanker om et eller andet yderst vigtigt, jeg skal have med på udveksling.

Jeg har også planlagt og inviteret til en mindre afskedsfest. Bare et par venner, lidt øl og nogle farvelknus. Håber ikke det bliver en trist aften for mig. For faktisk så er det stadig ikke gået op for mig, at om to uger (ja faktisk lige præcis nu her) er flyet ved at lande i München City Airport. To små uger kun, og så starter mit 6 måneder lange eventyr. Jeg fatter det ikke lige nu, men jeg ved, at jeg bliver enormt trist op til afrejsedagen, og sikkert ikke har lyst til at tage afsted. Sådan er det HVER gang, jeg begiver mig afsted. Men jeg elsker at rejse, jeg elsker at opleve, og jeg VIL gennemføre det her udlandsophold.

Jeg har fået en kontaktperson i München, en Mentor om man vil. Han er Soldat og studerer nogenlunde de samme Fag, som jeg skal i gang med dernede. Og så han har lige inviteret til bal, og spurgt, om jeg ejer en selskabskjole. OMG. Nej, jeg er ikke typen til selskabskjoler. Men ja, jeg vil da gerne til bal. Det lyder da egentlig meget fedt og prinsesse-agtigt.

Det skal nok blive anderledes, det her halve år i München!

 

Skriv et svar

