Så er det nu!

31 jan

Puha, det er dagen før dagen!

Weekenden blev brugt på at gøre min kærestes lejlighed klar til flyttesyn, så der blev både malet og gjort rent. Heldigvis var hans forældre og lillesøster taget hele vejen til Aarhus for at hjælpe – det var virkelig en kæmpe hjælp. Vi havde aldrig formået at blive færdige selv. Men nu er den tom, og Daniel er flyttet ind på mit værelse. Eller, nu er det hans værelse. For i morgen tidlig sidder jeg i et tog til København, hvorfra jeg flyver til München om eftermiddagen. For at det hele flasker sig, krydser jeg nu fingre for, at der ikke kommer sne, som forsinker DSB. Det har jeg ikke brug for, nej.

Bagagen er der styr på, så småt i hvertfald. Jeg har pakket en rygsæk, en kuffert og så en lille taske til håndbagagen. Det er virkelig underligt at pakke det næste halve år af mit liv ned på så komprimeret plads. Men altså, så må jeg jo bare shoppe det ekstra i München! Ja tak.

I går holdt jeg en lille farvel-gettogether. Det var rigtig hyggeligt at se folk og sige på gensyn, men samtidig blev det også bare så virkeligt, at nu er det nu.

For det er det.

Skriv et svar

