My crib (for good!)

11 feb

Jeg er lige kommet hjem fra en omgang hyggelig brunch i byen med tøserne fra i mandags – og endda to nye potentielle veninder. Vi lagde ud kl. 10.00 og jeg tog først hjem omkring kl. halv tre, så det kan helt klart betegnes som en succes. På fredag tar nogle af os i byen, og det glæder jeg mig til – min første rigtige bytur hernede! 🙂

Det var det nye værelse, vi kom fra! Jamen altså, nu skal I bare se:

Her har I badeværelset, overfor håndvaskene er bruseren og jeg tager billedet fra den lille dør, der går ind til toilettet. Det er superlækkert og splinternyt – og fyldt med vores tøsegøgl, som I kan se. Og så er der rent (ja, vi har endda rengøringsdame på!).

Min fine seng – ikke køjeseng at bemærke. Væggen skal pimpes for at det bliver lidt hyggeligt, men det kan man jo heldigvis ret hurtigt fikse med få midler.

Døren med min sorte jakke på er hoveddøren, den anden dør åbner ind på badeværelset. Tjek lige de gode skabe, som kan lukkes i modsætning til dem på mit gamle værelse. Jeg er så glad for at bo på det her værelse!

Resten af dagen i dag skal gå med at læse – både for sjov og til studiet. I morgen bliver den store studiedag (hvilket er ok, for søndage er HELT døde hernede, ikke engang noget med at have åbent d. 1. søndag hver måned). Meget katolsk, i suppose. Men det er nu fint nok at blive tvunget til at trække stikket helt ud!

Jeg putter mig lidt under dynen nu (det er så hyggeligt i snevejr!) og påbegynder dagens læsning!

Skriv et svar

