Man kann in Chucks nich auf’n Ball gehn/Du kan ikke tage til bal i Converse

13 feb

Eller, jo? Jeg kan i hvert fald, hvis Timmi skal være flabet.
Jeg.gider.ikke.til.bal!

Men fin kunne jeg altså blive i mine slidte, røde converse og min hjemmebiksede sorte kjole. Ej men altså. Han må sgu lige styre sig, ham der Timmi.

Men han frygter vist min rebelske side: “Tu mir einen Gefallen und erschein morgen einfach wie ein braves Mädchen”. Bobs. Lige min type.

(Kaster lidt op inden i lige nu)

Someone save med! Eller hent Ryan Gosling (eller endnu bedre, Daniel!), som kan følge mig til bal. Tak.

 

 

Skriv et svar

