Happy thoughts!

18 feb

Det kan godt være, at jeg er midlertidig i megameget stormvejr fordi det lillebille, dumme chipkort er væk. Men so what? For ved I hvad? Jeg har bestemt, at i dag er en god dag, fordi….

1) Jeg har weekend. Som i weekend, som i jeg skal ikke læse om højreekstremisme før på mandag igen.

2) Jeg har sovet længe. Så dejligt!

3) Jeg har spist morgenmad i sengen mens jeg har stenet et nyt afsnit af Glee. Åh, den serie blir bedre og bedre for hvert.eneste.afsnit. Seriøst, så fantastisk!

4) Jeg har overskud. Har lige sat to maskiner vasketøj over og gjort rent på værelset. Og badeværelset, for resten. Rengøringsdamen må godt holde lidt fri i løbet af weekenden.

5) Jeg har haft verdens hyggeligste vaskemaskine-snak med en gut fra min gang. Og hjulpet ham med at dosere sit vaskemiddel (og vist nok også reddet ham fra blå lyseblå håndklæder, åh de søde, små drenge, der lige er flyttet hjemmefra).

6) Solen skinner! No shit! For et par dage siden havde vi snestorm og – 15* grader. I dag har vi Kaiserwetter, som min far ville kalde det! Og for at I tror på mig, vil jeg ikke snyde jer for billeddokumentation:

Min udsigt for to dage siden, jep it's a snowstorm. Og jep, det er koldt og mørk.

Jep, det er sne, der smelter! Jubiiiiii

Skriv et svar

