Pics from “the Zone”

19 feb

Vejret var så dejligt klart og mildt i går, at jeg tog canon (rettere Canon, han er jo en god ven med egen personlighed) under armen, cyklede ud mod den ene flyvebase her på området (ja, der er faktisk to flyvebaser) og gik en lille tur. For første gang gik det dér op for mig, at det hele ikke er voldsomt grimt her på området, og jeg tør næsten påstå, at man kan finde nogle fantastisk smukke kroge så snart foråret melder sin ankomst og alting springer ud.

Kan I ikke også se det? At der sikkert bliver enormt smukt, så snart foråret rammer? Sneen er da også smuk, men godtnok også upraktisk! Jeg kan ikke tælle, hvor mange gange, jeg har haft mine sko og støvler på radiatoren med avispapir i!

Jeg har lige skypet med verdens bedste Daniel, om ikke så længe vil jeg løbe en lille tur. Selvom det løberi nok havde været sjovere i går med det dejlige vejr, for i dag har solen godtnok svært ved at trænge igennem 🙂

 

Skriv et svar

