Jernhesten over dem alle

27 feb

Jeg har tænkt over det et stykke tid, og nu hvor jeg suser ned af lækre, sneklædte bjerge i Østrigs land og ikke gider kan blogge om det pt., så vil jeg vise jer billeder af min tro og dejlige følgesvend; Torino, min cykel. Måske burde den hedde Torino-hat-immer-nen-Platten (Torino-den-flade), men hvem er også perfekt i denne verden, ikk?

Here the baby is – og læg lige mærke til de ujævne veje, hun må forcere – så er det da ikke så mærkeligt, at man mister pusten en gang imellem (haha), vel? Og når mor her har en cykelpumpe i tasken, så går det hele som en leg (men jeg har lovet hende en ny slange, skal bare lige finde et byggemarked, ikk?).

Og her bor hun så.
Jeg kan ikke sige det mange gange nok: jeg er så glad for at være flyttet! Alting er bare lidt lækrere i det her område end nede ved bygning 6, hvor jeg boede før. Cykelskurene er kun en lille del af det (men bestemt også en af fordelene, for det er rart at kunne lappe cykel under tag og ikke at skulle tørre sne/regn af den om morgenen).

Jeg bor i hus nummer to, hvis I er interessede i sådan noget 🙂 På anden sal, med udsigt til bjerge når vejret er klart. Jeg ved det godt, jeg siger det meget. Men det er kun fordi, det er så smukt!

 

 

Skriv et svar

