Back on track

28 feb

Der kommer selvfølgelig et overload af billeder med en masse hvid sne og flotte bjerge. For jeg er lige just hjemvendt fra en forlænget weekend i Söll, Østrig, med min far, hvor vi har spist en masse god mad og stået en masse på ski. Skønt at se min far igen, skønt at stå på ski igen, skønt at få et lille afbræk fra hverdagen i München.

Men lige nu er jeg lidt bombet, så billederne kommer på et senere tidspunkt. Lige nu er der lidt læsning, der skal indhentes (og lidt søvn *host*), lidt proviant, der skal indkøbes (nå, kan man ikke leve af knækbrød og syltede agurker?) og en kuffert, der skal pakkes ud (og tøj, der skal vaskes, selvfølgelig).

For jeg er back on track. Udsigten til Hinderbahn er på plads igen (men nu helt uden sne, foråret er for alvor på vej hernede) og bøgerne om nationalisme hober sig op på mit skrivebord. De skal måske afleveres, jaaaaaa. Det skal de nok. Når jeg lige gider. Derudover skal jeg kæmpe med min cykel igen. Den lille dame har endelig valgt at holde på luften, men nu synes hun ikke, hendes kæde skal holdes på plads. Så, so much to do. Så ringe lyst til det.

Jeg vil tilbage til Østrig. Ja jeg vil så. Med ski på benene!

Skriv et svar

