Skiferie part I

29 feb

Jeg vælger at kalde dette indlæg skiferie part I, fordi jeg har så mange billeder, jeg gerne vil vise jer, at der med garanti kommer flere skiferie-indlæg.

Som sagt var jeg i Söll i Østrig fra lørdag til tirsdag, og det var bare helt vildt godt! Min far fløj til München, hvor han lejede en bil, hentede mig her på kasernen og så kørte vi ellers mod Söll. Lørdag formiddag var der virkelig meget kø på motorvejen mod Østrig, og det var også som om navigationen havde en lidt øv-dag, men til sidst nåede vi da op på bjerget og fandt det fineste, lille familiedrevne hotel, som vi skulle bo på.

Vi fik skitøjet på og tog op til pisterne for at leje udstyr, købe liftkort – og komme ud på løjperne! Jeg stod sidst på ski i folkeskolen, så jeg var liiiiiidt nervøs for, om det nu var noget, jeg stadig var i stand til. Heldigvis var der ingen grund til bekymring – det er ligesom at cykle, man glemmer ikke, hvordan det skal gøres 🙂 Og derfra var det hele bare sjovt. Jeg elsker, elsker, elsker at stå på ski!

 

Skriv et svar

