So bist du…

1 mar

Nåhr ja, jeg havde mega-optur i går aftes til korprøven! Vi kører tysker-tema det næste halve års tid (altså min tid hernede i hvert fald) og synger egentlig mest klassisk musik. Således startede jeg min kor-karriere hernede med at synge “Der 100. Psalm” og “Jagtlied” og mere i den dur.

Men i går fik vi udleveret “So bist du” i 6-stemmigt arrangement. Som i Peter Maffay-udgaven (som i den her: http://www.youtube.com/watch?v=lDR-8kOSJd0)

Meeeeen, men men: Jeg har jo ikke set en masse dårlige tyske serier, da jeg var yngre for sjov, vel? Kære Oli P., din udgave af “So bist du” er så fantastisk, at jeg nu har fået koret til at rappe. No shit. I love it.

Du kender ikke Oli P.? Det må vi gøre noget ved – http://www.metacafe.com/watch/2931458/oli_p_so_bist_du/

Fantastisk, ikke?

Skriv et svar

