Skiferie part II (eller en grå søndag i München)

4 mar

Skulle man tro, vejret var diset/tåget/gråt sådan en fabelagtig søndag? Nej, det skulle man ikke, men det er det altså. Derfor tillader jeg mig selv at blive hjemme (men der er også sådan noget appel-halløj i dag, så jeg skal være på området til at registrere nogle ting). Og så skal jeg læse,puha, den mængde jeg skal læse gider jeg ikke tænke på (for jeg har allerede prøvet og det dér akademiske tysk tænder mig bare sleeeeeet ikke). Men jeg skal også skype med Daniel, og alene tanken om det løfter mig humør! Og skulle det dér læsning ende i Zzzzzzz, jamen så har jeg garderet mig med en masse dårlige, amerikanske serier, så tiden skal nok gå – på en meget konstruktiv måde (ja, hernede anbefales man at se engelsksproget tv, fordi det er med til at højne ens sproglige formåen).

Nå, men jeg legede lidt med billederne fra Østrig i går. Og savnede ski på mine ben. Det er altså en meget sjovere sportsgren end løb på en flyveplads. Må hellere udvide min løbehorisont hernede lidt, for det dér flyveplads er ved at være lidt kedeligt. To kilometer den ene vej, dreje rundt, to kilometer den anden vej og så tilbage til bygning 23. Hvis man nu kunne løbe midt i det her, så ville det være noget mere dejligt:

Og selv gråvejr tager sig bedre ud i bjergene:

Skriv et svar

