Helligt er mit navn

5 mar

Jeg kan i hvert fald ikke lyve mig uden om den enorme glorie, loftslampen på kasernen her giver mig, når jeg skyper med Daniel (kunne jeg sætte mig et andet sted hen – nej, for vi kører ikke med trådløst net her og kablet kan kun akkurat nå hen til skrivebordet). Så det morer jeg mig lidt over:

Jup, jeg arbejder på det med helligheden. Nu har jeg jo også været til messe. Katolsk messe, det må tælle for to protestantiske messer.
I aften er jeg mindre hellig. Jeg er stadig dopet op på panodil, men jeg har en aftale med et par søde piger og en sød Channing Tatum i en biograf i byen i aften. Jeg gruer lidt for at filmen mister kvalitet af at være synkroniseret til tysk, men ak, det er ikke for sjov at det engelske halter lidt hernede. Glæder mig nu alligevel. Og håber filmen er så fremragende, at min krop glemmer at være syg.

Skriv et svar

