Legendary!

14 mar

I am! Jeg har nemlig lært at åbne en flaske med en anden flaske. Jep, true story! Kliché, at jeg har lært det af en bunke soldater, men ikke desto mindre enormt sejt, at jeg nu kan åbne en flaske på den fede måde!

I aftes lavede jeg en ordentlig omgang boller i karry (5 kilo fars, deromkring) til koret. Vores dirigent er på bryllupsrejse i Thailand, så vi feder den i stedet for at øve. Og boller i karry er det mest danske, jeg umiddelbart synes er overkommeligt at lave. Og det gik rent ind – det er nok ikke sidste gang, jeg har lavet det i hvert fald. Og boller i karry blev til øl og saltstænger som blev til at jeg blev hitchhiket til Deichkindkoncert på lørdag. Deichkind!!! Alt for nice altså! En af gutterne er blevet forhindret, så jeg har fået hans billet til spotpris, ikke engang et par hundrede kroner. Deichkind!!! Jeg glæder mig vildt meget. At jeg så er blevet en del af de andre gutters  udklædningsplan, ved jeg ikke lige hvad jeg skal synes om, men altså… er det ikke også lige meget, når jeg skal til koncert med Deichkind? Jo! (kostumerne er sorte sække og neontape… hvis du kender Deichkind, så ved du, hvad jeg snakker om)

Alt i alt – en aften med megameget street cred til mig!

Skriv et svar

