Blær

16 mar

Vi har 20 grader. Høj solskin. Alpeudsigt. Fuglekvidder. Kold Apfelschorle. Fredag! Jeg tror faktisk ikke, det kan blive meget bedre.

Min dag startede med at jeg gik op til hovedbygningen for SOWI, for i dag blev listerne til forårstrimesteret hængt ud – dvs. man kunne skrive sig på til de fag og seminarer, man gerne vil følge. Selvom jeg til hver en tid kan trække danskerkortet og komme på de hold, jeg gerne vil (selvom de er fyldt), tog jeg tidligt afsted, for det dér forskelsbehandling synes jeg ikke er fair for de andre. Heldigvis var jeg i god tid, og ingen af listerne var fyldte endnu. Jeg valgte det, der lød mest politisk, så det kan blive godkendt i Aarhus (for jeg siger jer, halvdelen af fagene er enormt historiske… og lyder lidt tamme). Jeg har nu:
1) Institutioner og deres udvikling
2) Amerikansk udenrigspolitik
3) Udviklingen af den islamiske diskurs i Vesteuropa
Og aaaalt for mange timer og hjemmeopgaver, der skal skrives. Men jeg er klar – bare kom an!

Derefter tog jeg et smut til Perlach for at købe lidt sommertøj, bare et par t-shirts. Man går så nemt til i den her varme! Om lidt skal jeg over til de gutter, jeg skal til koncert med i morgen for at lave kostumer. Ugh. Det skal nok blive…. øhm, interessant. Men hey, fik jeg sagt at solen skinner og vi har 20 grader? Jeg siger det gerne igen!

2 kommentarer to “Blær”

  1. Stine K.A. marts 16, 2012 hos 4:12 pm #

    Og her har vi 25 grader, hæ hæ 😉 Men så venter jeg til gengæld spændt på, at jeg får weekend, suuuk – der er lidt for meget arbejdsdag tilbage herovre.
    Og så håber jeg på at se billeder af jeres færdige kostumer 😉

    • christinetomunich marts 16, 2012 hos 5:42 pm #

      Jeg tror snart, jeg kan smide lidt billeder op. Vi er lige blevet frdige med dem – meget fint!

Skriv et svar

