Leider Geil

18 mar

Voldom oplevelse, den Deichkind-koncert i går! Troede eller jeg var sådan rimelig koncert-hærdet. I was wrong!

Kostumerne blev toppet med knæklys og neon-farve i ansigtet. På vej ud til Zenith-Halle i Freimann fik vi to små børn til at græde i undergrunden. Seriøst! Ude ved Zenith fik vi et par øl, inden vi gik ind i hallen (uden at blive bodysearchet, det var måske dér, jeg skulle være blevet lidt mistænksom). Så skulle vi selvfølgelig så langt frem som muligt. Vi fik mast os ret godt ind og endte med en plads cirka 30 meter fra scenen, fire meter fra det gelænder, der stoppede første og startede anden blok i hallen. Faktisk vildt gode pladser. Indtil ti minutter før koncertstart, da der lige dukker to kæmpeklæpperter af mænd op og stiller sig foran mig og en af gutterne (som heller ikke rager ret meget op i atmosfæren). En af gutterne prikker til dem og spørger om de ikke vil tage bare et skridt ud til siden eller stille sig en halv meter fra hinanden, så vi kan glo igennem dem. De svarer sygt flabet. Jeg tænker too bad og giver dem en face-to-back-smash med mit neonansigt. Ærgerligt, hva?

Og så bryder helvede løs!!! Koncerten går i gang og de næste to timer, ved jeg ikke om jeg synes det hele er fedt eller forfærdeligt. Jeg skifter mellem at hoppe op og ned og at kæmpe for mit liv i menneskemylderet. Hernede er mashpits ikke forbudt, kan jeg så fortælle jer! Heldigt for mig havde jeg fire gutter rundt omkring mig, der gjorde deres ypperste for at slå mennesker væk. Min ene fod har ikke helt overlevet. Den er lidt blå og lilla i dag, men alt andet synes bare i går var leider geil! Leider geil – Deichkindtrack. Jamen altså, hold.nu.kaje hvor var det fedt! Det var så kampvarmt i plastikposerne at både vores jeans og t-shirts var helt våde, da vi kom ud igen. Første stop blev McDonalds, hvor vi ikke bestilte andet end væske. Og så blev klokken også pænt over midnat. Hjemme på kasernen hoppede jeg i bad, lagde mit tøj og mine sko i blød, fik hyggetøjet på og så fortsatte vi festen hos en af de andre gutter. Indtil… ja, tidligt, ikke?

PS: Solopgang er flot hernede!
PPS: Wooooooooow!

3 kommentarer to “Leider Geil”

  1. conny schmidt marts 18, 2012 hos 3:31 pm #

    hej du. bedre med foden i dag? nu har jeg fulgt dine bedrifter og kan endelig kommentere tilbage. selvom det tar lidt tid.stort knus fra moe.

    • christinetomunich marts 18, 2012 hos 4:05 pm #

      Foden er mere gul end blå i dag, men jeg kan gå på den, så det er fint!
      Så må du i gang med at øve dig! Går ud fra at kommentaren betyder at du har fået dig noget internet?

      • conny schmidt marts 18, 2012 hos 6:32 pm #

        yeps, og mailadresse. stort smil ps.jeg elsker dig.

Skriv et svar

