Hvordan man smadrer en fod (hm, faktisk to) til koncert

20 mar

Når man ser sådan her ud, så skal der ikke så meget mere til at smadre et par fødder. Som i øvrigt har det meget bedre i dag. Venter dog lige en dag mere med rulleskøjterne, selvom det piner mig at kigge på dem, kigge på det gode vejr og kigge på rulleskøjterne igen. Argh. Men så får jeg da læst lidt op til den hjemmeopgave, jeg snart skal skrive. Om racisme og nationalisme. Det skal nok blive megaspændende. Det bilder jeg i hvert fald mig selv ind.

Nå, men sådan så vi altså ud til koncerten. Billedet er et af de mange (!) andre folk tog af os og så sendte til os bagefter. Man kan vist roligt sige at vi gik all-in. Dyrk lige den fine knæklysbold i mit hår – drengene var næsten et kvarter om at lave den, og de var simpelthen så stolte af den bagefter. Har ikke kunne nænne at smide den ud, så nu er den natbelysning her på værelset. Der er sgu nogle kvalitetsknæklys, der endnu ikke har givet gejsten op.

Nå, jeg må hellere skynde mig videre. Racisme og nationalisme er så darn-me interessant! Ja, det var en løgn, men Daniel er på skype!

 

En kommentar to “Hvordan man smadrer en fod (hm, faktisk to) til koncert”

  1. conny schmidt marts 23, 2012 hos 8:21 pm #

    jeg husker nu også ålborg til back street boys, hvor jeg næsten kom op at slås, for at forsvare vores plads.der var mine fødder udsat.de tog dog ingen skade, ligesom fars bil heller ikke gjorde…. glemmer du, så husker jeg alt….

Skriv et svar

