Jeg burde ikke sidde her og læse

21 mar

For vejret er bare så godt! Hvis det fortsætter sådan de næste 3-4 måneder, bliver der tale om en lang eksamensperiode med meget, meget dårlig samvittighed. Jeg har nemlig slet ikke læst så meget, som jeg burde i dag, men derimod leget med mine rulleskøjter. På flyvepladsen. Jeg kan ikke gøre for det, når vejret siger tyve grader og høj sol, så må man udnytte det!

Ellers har jeg hygget med pigerne fra kirken i morges. Eller “kirken” er måske så meget sagt. Vi holder nogle korte andagter mandag aften med noget mediterende musik og en masse tændte lys, det er noget så smukt. Det er knap så gudstjeneste-agtigt. Og så spiser vi morgenmad sammen hver onsdag. Hm, det er heller ikke så kirke-præget egentlig. Nå, jeg har spist morgenmad med nogle af tøserne hernede fra. Lad os sige det sådan i stedet. Det, jeg ville frem til, var sådan set følgende: jeg har spist kinder æg på rundstykke! Og det var sygt godt! Med Kærgården! Dansk smør! Undskyld, dansk blandingsprodukt! Fremstillet i Viby!

Lige nu burde jeg skynde mig i bad, jeg er stadig lidt gennemsvedt af det rulleskøjtehalløj. Og så skal jeg gøre rent, jeg holder nemlig stadig mest af at gøre rent efter mig selv i stedet for at lade andre gøre det. I hvert fald så længe jeg ikke drukner i uniting! Og så synger vi lidt i koret i aften. Så der er nok at give sig til. Dejligt!

Skriv et svar

