Livin’ la vida Erasmus

25 mar

Min aften har budt på lidt Schorle og pizza ved Münchner Freiheit i det dejligste aftensolskin med en hel flok internationale studerende. Der blev snakket lidt engelsk, lidt tysk, lidt fransk, lidt spansk, lidt italiensk og en smule arabisk. Og det var super hyggeligt.

Nu er jeg klar til at kæmpe imod paskontoret hernede i morgen. Hvis ikke de snart får fikset deres chipkort problem, så kan jeg godt snakke med store bogstaver. Og jeg har Aarhus Universitet i ryggen, så det kan godt blive spændende og lidt for pikant for den stakkels administration hernede, hvis de lige pludselig ikke bare kan sende et helt arbitrært (og i øvrigt kæmpestort) antal soldaterstuderende til Aarhus! De skal altså behandle mig ordentligt!

Men nu: mere opgave. Og lidt skype med Daniel.

Skriv et svar

