Dagens indbakke

28 mar

Når man er blevet en pseudo-del af militæret hernede, kan man naturligvis ikke bruge sin almindelige mail til at kommunikere med her på området. Derfor får man tildelt sin egen mail – og da al (!) kommunikation foregår via mail, er det ret vigtigt, man læser den et par gange om dagen. Åh, Smartphone, hvor ville du have reddet mig. Men ak.

Nå, det her skal ikke handle om min nye mail, men om alt det crap, der dagligt ryger ind i min indbakke. Med fare for at røbe militærets allerstørste hemmeligheder, ja så kommer her dagens mailoverskrifter (og gode grin til jer):

1) Mixed Martial Arts Training an der UniBW

2) Werte Kameraden – es grüsst euch euer neuer Hauptmann

3) Personalangelegenheit (uh, den er faktisk kun til mig ser jeg lige…. f*** endnu mere bureaukratisk møg)

4) StudentenSoWi Kassenbuchstand heute

5) Kann ich führen unter Belastung?

6) Kurzfristige Abwesenheit des Hauptmannes Fachbereich C

7) Führung bei Rhode und Schwarz

8) Konditionsförderungsgruppe (den her mail er faktisk endnu sjovere end titlen antyder, for den befaler alle dem, der ikke kunne løbe to km. på 15 minutter (!!!) at deltage i konditionstræning. Og listen er laaaaaaang. Tænk at blive hængt ud på den måde)

9) Marsch am Freitag d. 29.03

Og så er der ikke flere lige pt. Men okay, klokken er jo også kun halv elleve, der kan nå at ske meget på sådan en dag. Flere hemmeligheder, jeg skal røbe? Så må I sige til!

Skriv et svar

