Påskekuller

29 mar

Alt er fyldt med påskepynt hernede nu. Jeg troede faktisk først påsken ramte sådan om nogle uger…. men Palmesøndag er jo lige om hjørnet.

Derfor er det nu stadig lidt kvalm med al den påskepynt her. Selv kirken er blevet malet (ja, I kid you not!), så alt inventaret nu stråler i påskegult. Og der er kommet specialfremstillede påskelys til den ene (!) gudstjeneste, der bliver afholdt her i påsken.

Mine påskeplaner er lidt blandede. Der er en opgave, der skal skrives, så meget er på plads. Så er der en køkkentjans, der skal tages (men det blir piece of cake, for jeg er nok den eneste på hele campus i påsken). Så er der et par dates i byen med tøserne. Og det var faktisk det. Ved ikke, om jeg skal grue for det, eller nyde at jeg kan slappe lidt af igen. Åhr afslapning, min ven.

Ugen efter påske har jeg faktisk undervisningsfri. Det blir stort! Og der er ikke helligdage, hvilket vil sige, at jeg kan udforske alt det München, jeg vil! Det glæder jeg mig virkelig (!) meget til!

4 kommentarer to “Påskekuller”

  1. Stine K.A. marts 29, 2012 hos 1:34 pm #

    Jaah, påske! Det lyder da hyggeligt 😀 Hilsen pyntesyge Stine 😉
    Jeg planlægger at tage ud i Martin Luther Kings kirke påskesøndag, der har jeg slet ikke været endnu (:

    • christinetomunich marts 29, 2012 hos 1:38 pm #

      Jeg overvejer at rejse rundt i Bayern til pske. Se lidt vand og lidt bjerge og lidt lederhosen. Pske er…. hm, ikke andet end ferie for mig 🙂 Jul derimod…. hit!

  2. conny schmidt marts 29, 2012 hos 4:37 pm #

    farven gul, som kendetegn til påsken, blir man aldrig træt af, jeg gør ihvertfald ikke! vejret har været skønt længe og fuglene synger lystigt – den bedste tid på året!!! Jeg har gæstebud i week-enden og her kan ikke være gult nok i form af påskeliljer, stearinlys, servietter og gurkemeje! Vi snakkes ved inden da! Og ja, jeg fandt knappen til store bogstaver!

    • christinetomunich marts 29, 2012 hos 4:39 pm #

      Ja, AC fortalte godt om dit uhelt med CapsLock. Jeg var venlig nok til ikke at kommentere det, ikke? Jeg daffer til Budapest efter psken, til Salzburg i psken og hber jeg kan undg for meget pskekuller.

Skriv et svar

