Weekend, weekend!

30 mar

Efter en uge med en masse opgaveskrivning, har jeg virkelig set frem til at de endelig skulle blive fredag. Opgaven mangler en del endnu, men jeg vil ikke tænke på den før jeg skal. Og det skal altså ikke være nu.

Fredag er efterhånden blevet min faste bureaukratiske dag. I dag var desværre ingen undtagelse, så jeg tog op til PAUS (for anden gang i løbet af denne uge) for at bytte mit sengetøj. Ja, det er skam ganske vist. Jeg skulle bytte (!) mit sengetøj til noget andet sengetøj fuldstændig magen til mit, så de kunne krydse noget af i deres papirer. Miljøsvineri og spild af min tid, hvis I spørger mig. Derefter var jeg et smut forbi studiekontoret, der endnu ikke har fundet ud af, at jeg er udvekslingsstudent. Det blir sjovt at se om min indsats hernede nogensinde resulterer i ECTS-point? Jeg håber!

I aften tager koret sit fineste og stiveste puds på og så skal vi til pianokoncert i Bayrischer Hof. Jeg glæder mig til at lege posh, omend det bare er for en aften. Håret skal sættes, cocktailkjolerne skal på og Christine og jeg går allerede i gang om et par timer. Det skal nok blive sjovt! I morgen mødes jeg med endnu en Christine (ja, det er verdens smukkeste navn jo!) og så håber vi vejret leger med os, så vi kan tage rulleskøjterne med i Olympiapark. Hvis vejret er en bitch, så skal der bare shoppes lidt 🙂 Hvilket jo heller aldrig slår fejl.

Søndag var egentlig afsat til opgaven. Men når man nu blir lokket med en tur til Chiemsee, ja så er man et skarn, hvis man siger nej! Jeg er her jo “kun” til sommer, ikke? Og man skal jo opleve, når muligheden er der! Så tøserne og jeg drager på tur. Og jeg glæder mig!

I dag tænker jeg nu ikke så meget på weekenden, men meget mere på Daniel, der er til semesterets første eksamen! I noget med tal og formler og beregninger (ja, jeg lytter skat!). Jeg krydser rigtig meget fingre! Men jeg ved du kan, skat!

❤ Og når du er færdig med eksamen, så er der én eksamen mindre til sommer! Og til vi ses igen! Jeg elsker dig!

4 kommentarer to “Weekend, weekend!”

  1. Stine K.A. marts 30, 2012 hos 2:49 pm #

    Årh hvor sødt – og jeg kan altså heller aldrig huske, hvad det nu lige er min kæreste render og laver 😉
    Men det lyder som en skøn weekend!

    • christinetomunich marts 31, 2012 hos 8:04 am #

      Jeg ved, hvad han studerer, men hvad de enkelte fag altid helt præcist går ud på – hm, der står jeg lidt af 🙂

  2. conny schmidt marts 30, 2012 hos 4:50 pm #

    Det lyder altsammen dejligt.Rigtig held og lykke til Daniel og rigtig go week-end til dig, pigerne og München.Stort knus moe.

    • christinetomunich marts 31, 2012 hos 8:04 am #

      Tak, i lige måde! Daniel synes heldigvis eksamen er gået fint 🙂

Skriv et svar

