Min første forelæsning (2. trimester)

2 apr

Jeg er netop hjemvendt fra min første seminar-forelæsning. Forelæsning er så meget sagt, faget er en del af den fagpakke, der hedder “Stater, religioner, kulturer”. Forelæseren er åbenbart en stor kanon hernede med jødiske rødder, har skrevet et utal af bøger og – jeg kan faktisk godt li’ ham!

Vi var ti på holdet. Så kan man da tale om kvalitetstid med sin underviser. Ni mænd – og lille mig, Frau Petersen! Frau Petersen, jeg kan altså ikke vænne mig til det.

Nå, men min opgave so far hedder opgave om det muslimske broderskab. Og et lille oplæg om samme emne. Har just ekviperet mig med en koran og lidt andet guf om Mellemøsten. Nu er vi altså i gang med det, der er sjovt! Politik! Ja tak!

2 kommentarer to “Min første forelæsning (2. trimester)”

  1. conny schmidt april 3, 2012 hos 4:21 pm #

    Altså – jeg glæder mig hver dag til at høre om dit gøren og laden, og så står her bare nul og nix! Hvad sker der lige? Fortæl, fortæl…. Daniel kommer på lørdag til påskesild med øl og snaps, det glæder jeg mig til og har allerede allieret mig med 2 søde unge piger, der efterfølgende viser ham Haderslevs natteliv – det har han fortjent, efter dine eskapader i Munchens ditto! Stort smil og stort knus……………

    • christinetomunich april 3, 2012 hos 4:24 pm #

      Jeg har skam lige smidt et indlg ind. Jeg har travlt og savner Aarhus i dag. Drlig kombination. n af tingene ad gangen kan jeg hndtere, nr de begge kommer samme dag, er det lidt trls 🙂 Jamen det ved jeg skam godt, han gr. Kan du ikke gre ham nattelivs-klar med en lille klipning s? 🙂

Skriv et svar

