Jeg orker ikke…

8 apr

… noget som helst i dag. Det er bare ikke fedt at vågne til noget, der ligner sol bag persiennerne, når det viser sig at være et kæmpetykt lag sne, når man får kigget ud af vinduet. SNE I APRIL!

Ej, men altså. Det er ikke fair. Jeg har bare lyst til at gå med shorts igen (ligesom jeg gjorde i midten af marts), sidde ude og læse, løbe med sol i øjnene! Sne er bare så demotiverende på denne årstid.

Derfor har jeg virkelig været sølle i dag. Stenet foran computeren med hjemmeopgaven (den synger på sidste vers), spist en hel bakke vindruer og endda overvundet mit had til tysk, langtidsholdbar mælk for at spise sølle, sølle morgendmadsprodukt (vi nævner ikke engang navne) til frokost. Jeg er med andre ord ikke godt selskab i dag. Ej, men sne, ikk? Gå nu væk!

I går aftes var der mindre fest på min gang. Fik et enkelt glas mezzomix (det er cola og fanta i uskøn forening) og hilste pænt på alle de soldater, der havde fundet vej til vores gang, mens jeg lavede spejlæg i – hold nu fast – sweatpants og oversize cowboyskjorte. Et enormt sexet syn, I tell you. Med hårknold. Uden make-up. Og træt. Så varmer det lidt, at man finder et telefonnummer i sin sko uden for døren her til morgen (som jeg naturligvis kun bruger til at skubbe til selvtilliden og har smidt ud, Daniel!) Men kun lidt, for der er stadig megakoldt og der ligger stadig rockermeget sne her!

Nu: Morgendmadsprodukt som eftermiddagssnack (sølle i 10. potens) og mere opgave (nej, jeg har ikke fået mit nattøj af endnu).

4 kommentarer to “Jeg orker ikke…”

  1. conny schmidt april 8, 2012 hos 2:01 pm #

    Åh, du sølle lille du… Jeg kom skam ud af dynen i ok tid, og lavede morgenmad til en forbløffende frisk Daniel, eller også lod han som om! Her skinner solen og der er forår i luften – vi har dog også haft sne sidste uge! Vi savner dig og tænker på dig, men søde du, nyd det mens du er der, tiden iler og lige om lidt kommer Daniel og dine venner på besøg, så klarer du dig lidt igen… Jeg elsker dig skattepige. Stort knus sender moe

    • christinetomunich april 8, 2012 hos 2:10 pm #

      Jeg klarer mig såmæn udmærket. 🙂 Det er slet ikke det. München er et dejligt sted. Sølle dage har alle vel af og til?
      Og så kunne det jo være topdollar at banke opgaven af på en af de sølle dage, så jeg ikke kommer til at bruge gode dage (med SOLSKIN) på opgaven 🙂

      • conny schmidt april 8, 2012 hos 2:36 pm #

        Sådan`Christine – så er jeg glad igen! Stiller man bare sine sko ved døren og så får man bid?! Det`vil jeg sgu osså prøve!!! Nu låser hende der`, du ved nok, jo allerede kl. meget tidligt, så forventningerne er ikke høje! Der har i øvrigt været besøg af dem med klapvognen, som vanen tro var naglet fast! Så alt er ved det gamle her`Stort smil

      • christinetomunich april 8, 2012 hos 2:51 pm #

        Jeg er ikke helt nok inde i Haderslev-sladder, kan jeg mærke. Men – bare lad det blive ved det!
        Jeg har mine sko på gangen, fordi jeg ikke gider feje på værelset i tide og utide 🙂 Så ja, der står både skates, løbesko og ballerinaer, og i netop disse ballerinaer var der en fin, sammenfoldet seddel med et par ord og et telefonnummer.
        Du kan jo prøve at se, om det gir bid.

Skriv et svar

