Budapest!

12 apr

Der er ikke så meget andet at sige i dag, end at jeg pakker lidt og rydder op (og nyder lidt fantastisk alpeudsigt – føhn, I ved!)… for i morgen tidlig smutter jeg til Budapest for at hygge hele weekenden med en sød univeninde.

Jeg glæder mig! Til at se min veninde og til et gensyn med en fantastisk smuk hovedstad!

Billederne stammer fra sidste sommers udskejelser i smukke, smukke Budapest!

2 kommentarer to “Budapest!”

  1. conny schmidt april 12, 2012 hos 4:38 pm #

    Rigtig, rigtig vidunderlig tur ønsker jeg af hjertet og vil gerne deltage 🙂

    • christinetomunich april 12, 2012 hos 6:05 pm #

      Tak, jeg glder mig ogs til en dejlig weekend! Du burde tage til Budapest, der er bare S flot!

Skriv et svar

