God tur!

14 apr

Denne gang ikke til mig, men til mit livs udkårne, der i dag vender snuden mod Barcelona i en hel uge! Lyder det lidt plat, når jeg siger, jeg kommer til at savne ham? Jeg ved godt, jeg har undværet ham og savnet ham i meget mere end én uge, men savnet bli’r altid lige holdt i skak af de små beskeder, der tikker ind på computeren i løbet af dagen og de skype-snakke vi får i løbet af ugen! Så, så patetisk det er at omfavne computerskærmen – så ligeglad er jeg, for det hjælper!

Jeg elsker dig, din skøre skid! Ha’ en rigtig dejlig tur!

PS: Det hedder “una cerveza, por favor” OG “tengo novia!”

 

Skriv et svar

