Åh nej!

18 apr

Ikke nok med at jeg er blevet bevidst om mit Hausfrau-gen hernede, i dag bli’r jeg såmæn også til soldat!

Om lidt finder den årlige valfart sted – og jeg “valfarter” da bare med! Det er pigerne fra min gang, der har overbevist mig om, at det er “the shit”, så jeg er pt. iklædt mine eneste duelige bukser, nogle kargo-nogle med praktikske lommer, en varm trøje og gode sko. Egentlig ville pigerne jo låne mig en uniform og nogle støvler – støvlerne afslog jeg pænt, da jeg ikke tør at gå 25-30 km. i sko, jeg har på for første gang. Uniformen afslog deres Hauptmann, da jeg jo ikke engang er menig. Pyyyyyyyyyyh. Så slap jeg.

Jeg er lidt fortravlet i dag – da dagen jo ligesom går med at gå (høhø), så det blir ikke til mere fra min side af – men jeg vender stærkt tilbage og lover at tage kamera med mig i dag!

En kommentar to “Åh nej!”

  1. conny schmidt april 18, 2012 hos 5:15 pm #

    Ja, gør det`- ta`kameraet med… Glæder mig allerede til billederne og ikke mindst beretningen. Go`fornøjelse og stort knus herfra

Skriv et svar

