Søndag

22 apr

Hernede regner det. Men det er perfekt vejr til at læse lidt (om tysk udenrigspolitik… wauw!) og til at rydde op.

Senere vil jeg smutte i løbeskoene (enten på båndet, hvis det stadig regner, eller på flighten, hvis vejret rent faktisk bliver bedre) og i aften i biografen med en veninde. Åh, en tur i biografen! Jeg glæder mig! Den her gang behøver jeg heller ikke frygte det synkroniserede møg, for filmen er tysk, helt igennem. Med Mathias Schweighöfer. Det kan vi li’!

En anden god ting, der har præget denne søndag, var den besked fra Daniel, jeg vågnede til: Han er landet i Aarhus! Det betyder én ting: Skypedates! Jubiii! Det har ikke altid været lige sjovt at undvære hans fine ansigt i sidste uge. Tak gud for teknologi, så kan man sådan liiiiiige overleve et langdistanceforhold (men ikke længere end til juli måned, så er det sagt!).

Men nu: mere læsning.
(og noget vasketøj, der skal hentes op fra kælderen… suk)

Ha’ en fremragende søndag allesammen!

En kommentar to “Søndag”

  1. conny schmidt april 22, 2012 hos 7:23 pm #

    I rigtig lige måde…

Skriv et svar

