Søvnunderskud

27 apr

Om man drikker alkohol eller ej (og det gør jeg ikke sammen med soldater… mere), så får man altså lov til at kæmpe med at rette søvnen ind, hvis man er så tumpet at tage til forelæsning efter kun 3,5 timers søvn – hvilket jeg altså gjorde i går.

Forelæsningen gik fint. Helt seriøst. Men altså – på et eller andet tidspunkt er man jo tvunget til at gå kold. Naturally. Hvilket for mit vedkommende var fra 16.00-19.00. Damn it. Biphasic sleep – du virker ikke for mig.

Denne lur førte så til at jeg først sov klokken halv to i nat og derfor stadig sidder i nattøj nu (klokken 9.30). Arhmen. Det dur bare ikke! Nå, jeg har brug for et fix. Et seriøst fix. Lige nu, tak.

Ellers så har vi høj solskin. Alpeudsigt. Fredag. Weekenden står på Frühlingsfest og det blir skønt. Derudover er 1. maj superhellig hernede, og den falder på en tirsdag, så hvem gider da lave noget mandag… jamen, jeg spørger bare. Resultat: miniferie. Ikke dårligt!

Skriv et svar

