Time flies!

29 apr

Lige om lidt rammer vi den 1.5.! Den 1.5.!

Dermed markerer jeg tre måneder – et kvart år – i München. Jeg kan ikke rigtig forstå, hvor tiden er blevet af. Og så igen. Starten var hård. Manner, det var ikke særlig sjovt at være spærret inde på campus med flere meter sne og minus en milliard grader. Alene.

Men så… så gav’ jeg den en skalle og så blev det bare federe og federe at være hernede. Og nu. Nu elsker jeg det! Elsker campus, med alt lige fra alpeudsigt til uniform-onsdag. Elsker München, helt fra Neuperlach Süd til Fröttmaning! Synes vældig godt om alle de dejlige mennesker, jeg har mødt hernede (ja, selv soldater kan faktisk vise sig at være ganske flinke mennesker).

Jeg laver så meget, hele tiden. Det meste kommer aldrig på bloggen. Derfor kommer der lidt billeder i vildt sammensurium fra den forgangne uge i fabelagtige München!

Som Claudis +1 til Bachelorfesten blev jeg til en “Neben” (jeps, det hedder hun! Sjov, ikk?). Det fik min sidemand og jeg vældig meget spas ud af – især under de militære taler.

Ingen 90’års fødselsdag uden en tiger, man kan vælte over! Heller ikke på militærsprog.

Min første tur i Biergarten blev i Augustiner Keller. Flere tusinde mennesker samlet til øl og Brezen under åben himmel! I kastanjetræernes skygge. Med hornmusik. Fantastisk!

Fyrværkeri over Wiesn til Frühlingsfest.

Og årets første sommerdag, som var i går. 32 graders ren fornøjelse.

München er et dejligt sted.

 

 

 

2 kommentarer to “Time flies!”

  1. conny schmidt april 29, 2012 hos 1:47 pm #

    Hold op, en flot dirndl, du ser bare godt ud!!! Og ja, 3 mdr. er gået, og alligevel synes jeg, du har været væk længe.. Savner at se dig og gi dig det største knus.. Men så dejligt at vide, du er glad og trives i skønne Munchen.. Rigtig go søndag..

Skriv et svar

