Useriøst!

30 apr

Kæmpede mig op i morges for at stå på måtten til min forelæsning klokken ni (eller kæmpede og kæmpede… men altså, hvis jeg kunne vælge mellem at lade være med at tage til forelæsning og tage til forelæsning, så må I selv gætte, hvad jeg ville vælge!).

Alle mine andre timer er aflyst i dag, fordi det er helligdag i morgen. Ikke den gode Masalas forelæsning dog. Jeg tropper op. Det samme gør én anden fyr fra min årgang. Vi venter. Forelæseren kommer, lettere forsinket (fair nok, det gør de sgu også derhjemme). Kigger på os. Spørger, om vi er seriøse? Som i: hvor fanden er alle de andre?

Siger: Nej, det går sgu’ette. Vi ses næste mandag.

WHAT? Simpelthen så super useriøst, hvis I spørger mig! Nu er vi dukket op – så har du altså at undervise os, mester! Ansvar for egen læring, kender I til det her på militæruni? Vækker I også jeres små soldater, når de ikke møder til tiden? Ej, men come on!

Nå, nu har jeg fri i dag. Vil starte med at træne lidt. Bagefter skal jeg handle ind med Elli, for i morgen fejrer vi 1. maj med at grille og hygge. I eftermiddag trækker jeg i Dirndl-mein og tager på Wiesn med et par tøser. Solen skinner! Ikke dårligt 🙂

En kommentar to “Useriøst!”

  1. conny schmidt april 30, 2012 hos 4:17 pm #

    Her skinner solen også, bøgen springer ud og blir grønnere og grønnere, skønt vejr! Den dejligste årstid! Rigtig go fornøjelse i din klædelige dirndl kjole og stort knus fra moe..

Skriv et svar

