So long helligdage

2 maj

Efter en dejlig fri mandag og kamptirsdag er hverdagen nu atter voldsomt på vej hernede. Min onsdag startede således med (endnu) en falsk brandalarm (ej I gale de larmer… og man SKAL forlade bygningen, selvom allesammen ved, der er en eller anden klaphat, der har glemt en pizza i ovnen, IGEN). Når jeg nu alligevel var oppe, begyndte jeg at gøre lidt rent. Læste lidt nyheder. Læste lidt unirelateret. Så handlede jeg ind. Og nu er klokken lidt over middag og jeg har sgu ikke rigtig lyst til at læse mere i dag. Jeg burde, bevares. Ja, jeg burde læse rigtig, rigtig meget. Men vejret er dejligt. Og der er et eller anden løb på campus i løbet af de næste par timer. Som man jo også lige  kunne tage med, ikke?

I går fejrede jeg 1. maj på en meget mindre kæmpende måde end jeg plejer. Jeg læste et par røde taler på nettet, men savnede en lunken øl og botanisk have i Aarhus. Bare en lille smule. I stedet blev der grillet i min bygnings forhave. Som har direkte udsigt til en øde flight og alper. Det var nu heller ikke helt så ringe.

Min uge byder på en masse undervisning, en fødselsdag, min første uni-fest og forhåbentlig dejligt vejr!

PS: I dag tæller jeg dage, til Daniel rammer München! 13 to go! KUN TRETTEN! 🙂

2 kommentarer to “So long helligdage”

  1. conny schmidt maj 2, 2012 hos 4:19 pm #

    Så dejligt at glæde sig til kærestens kommen – med sommerfugle i maven, jeg smiler ved tanken og glæder mig sammen med jer!!! Ac og jeg tar til Jacob`s konfirmation søndag, medbringende Elsebeth og Camilla – og ja, du er naturligvis med i gaven, som lyder kr. 500.- vi mangler dig lidt som autor til den sang, som nu ikke blir medbragt! Jacob er vist ligeglad!!! Med de benzinpriser, må han nøjes med vores tilstedeværelse, såmænd!!!

    • christinetomunich maj 2, 2012 hos 6:26 pm #

      Guuuuuud, lille Jakke skal allerede konfirmeres! Ja, skriv mig endelig p kortet og giv ham et stort tillykke-knus!!!

Skriv et svar

