Hep hey!

4 maj

God fredag til jer allesammen!

Min fredag er startet fremragende! Stod tidligt op for at plukke en kæmpe buket smørblomster til Sara, en af mine veninder, som har fødselsdag i dag. Hendes kæreste har inviteret hende på weekend i Salzburg, så friske blomster havde været lidt ærgerligt at give hende, når hun kun kan nyde dem i dag. Men blomster skulle hun altså have, blev Christine og jeg enige om. Sammen med en masse chokolade og nogle søde kort (og blomsterne, selvfølgelig) cyklede vi over campus og til brunch hos fødselsdagsbarnet. Det var super hyggeligt, og der var alt hvad hjertet kunne begære – fra rundstykker til nøddetærte (godt jeg tager en løbetur om lidt!). Jeg kan tydeligt mærke, at jeg er blevet en del af fællesskabet hernede nu, og det er superskønt! Man møder nogle, man kender når man er på vej til undervisning, man hilser på læsesalen og man stopper op på vej fra bygning A til B for at sludre lidt. Det er rart! 🙂

I dag vil jeg sortere lidt i mit læsestof og nyde vejret, der stadig er dejlig lunt. Jeg skal også ha’ trænet lidt og måske vasket tøj. Eller, jeg burde vaske tøj, for jeg er ved at løbe tør for sokker 🙂

I aften er jeg inviteret til Pad Thai hos Caroline – sammen med bl.a. Claudi. I morgen skal de løbe ti km. i Englischer Garten og de har indset, at de har trænet alt for lidt op til det, så jeg skal lige prøve at motivere dem lidt og give dem lyst til at løbe (for de synes åbenbart jeg er the beast fordi jeg løber uniruten på lidt over en halv time – den er så bare “kun” 6 km. og jeg aner ikke, hvordan jeg skal motivere dem de sidste km.). Nå, men jeg tager i hvert fald ind til byen med dem i morgen og følger deres rute lidt med kameraet (hvis man da kan, for løbet er vist et stort tilløbsstykke, haha – til-LØB).

Nå, jeg skal også have handlet lidt i dag, i morgen laver jeg nemlig aftensmad til de dygtige løbere inden vi tager til min første fest her på uni. Det skal nok blive interessant! Jeg er i hvert fald ret spændt på, hvordan de fester her forløber! Indtil da – go’ weekend herfra!

En kommentar to “Hep hey!”

  1. conny schmidt maj 4, 2012 hos 12:34 pm #

    I rigtig lige måde herfra. Knus

Skriv et svar

