Et hurtig “Servus”

5 maj

Min dag startede i løbesporet. Efter små fire kilometer begyndte mit venstre skinneben dog at krampe for vildt og jeg måtte sande, at den seneste uges træning måske har været liiiiiige over the top. Så målet i næste uge er at prøve med at lade være med at løbe hver dag. Åh, sikke en plage! Nå, når nu benet var en bitch, så blev det til lidt styrketræning i stedet for.

Så stod den på morgenmad og klokken ti mødtes jeg med Claudi, Caro og Martin for at tage med dem ind til EG (jeg slanger den lidt, sorry – EG er selvfølgelig Englischer Garten) og være heppekor ved deres første 1o km. løb. Jeg ville selv rigtig gerne være startet med dem, men desværre var tilmeldingsfristen udløbet i forgårs, da de spurgte mig. ØV. Nå, men derinde mødtes vi med Jan og Mareike, som også læser i min årgang.

Startskuddet gik i dejligt vejr, jeg fik taget en masse billeder af det arbejdende folk – og især Jan var et dyr! Et dyr, manner! 36 minutter på 10 km. – og nummer tre i alt. Nummer to i sin egen aldersgruppe. Så har de nogen, de kan være stolte af i deres fine Bundeswehr her!

Nå, efter en is og en øl gik turen tilbage til campus. Og her sidder jeg så nu. Skal lige marinere 2,5 kilo kyllingelår, jeg har inviteret det hårdt løbende folk til aftensmad. Christine, min danske veninde, kigger også forbi og efter maden tager vi til “Die lange Nacht der 8”, åbenbart et kæmpe festevent her på campus. Det skal nok blive spændende!

Såååå. Stay tuned, ikk?!

En kommentar to “Et hurtig “Servus””

  1. conny schmidt maj 6, 2012 hos 11:39 pm #

    Havde I en festlig aften? Der er lagt godt ud til start, med go`mad. Stort knus til dig skattepige. Kærligst moe…

Skriv et svar

