Glimt fra Kindl-Lauf

7 maj

Jeg var jo som sagt Mädchen für alles, da nogle af mine venner løb Münchner Kindl Lauf i lørdags. Og som den go’e all-round tøs jeg er, fik jeg tage en hulens masse billeder. Så here goes, glimt fra i lørdags

Claudi og Caro før det store løb.

Mareike i opsigtsvækkende Kindl T-shirt. Og med fint startnummer!

Kampgejst! (Jan havde allerede forladt os på dette tidspunkt for at starte forrest i feltet)

Taskeballonerne. Så de altid kunne spotte mig og kameraet når de nåede slutningen af runden. Trælse balloner. Endte med at binde dem fast til hele to tasker, så de ikke blæste ind i hovedet på mig hele tiden. Jan har valgt farverne. Very man-ish.

Forårseng i Englischer Garten.

Jan løber i mål – 36 komma et eller andet minutter! Flot!

Mareike løber smilende i mål!

“Vi klarede det!”-krammer.

Seje med medaljer!

Claudi var ikke i tvivl om at “running sucks” efter løbet 🙂

Obligatorisk gruppebillede.

 

 

 

 

 

Skriv et svar

