Om at prioritere

8 maj

Det er jeg sgu ikke just ekspert i for tiden.

Eksempler:

Sove en time mere vs. finde litteratur på biblioteket. Søvnen vandt.

Hygge med koret onsdag aften vs. forberede undervisningsmaterialet til torsdag morgen. Koret vandt.

En tur i byen tirsdag aften vs. læsning. Byen trækker altså!

Skype med Daniel vs. skrive på oplæg nummer femhundredetoogtredive. Daniel, jeg elsker dig!

Tøsehygge vs. bureaukratisk arbejde. Tøserne sejrer altid, og jeg ved, jeg kommer til at æde mine ord, når mit learning agreement skal ordnes til sommer.

 

Amen altså… jeg nyder livet liiiiidt for meget.

3 kommentarer to “Om at prioritere”

  1. conny schmidt maj 8, 2012 hos 3:32 pm #

    Sgu da dejligt at du nyder livet… Det gør man aldrig for`meget… Basta!!!

  2. Stine K.A. maj 8, 2012 hos 3:37 pm #

    Minder lidt for meget om mit liv (dog med lidt andre valgmuligheder 😉 ). Er ved at dø over arbejde og hovedopgave, men alligevel siger jeg jo ikke nej til lidt hyggesnak, diverse blogskrivning og -læsning og sociale aktiviteter. Tror egentlig mest, jeg har brug for et los bagi, så jeg kan blive færdig med den hovedopgave…

    • christinetomunich maj 8, 2012 hos 5:03 pm #

      Jeg vil ikke losse dig bagi, men sende lidt motivation over atlanten, s opgaven kan blive frdig og du kan nyde USA inden du rejser hjem igen!

Skriv et svar

