Oplevelser i få ord

13 maj

fra weekenden, som jeg tilbragte i Benediktbeuern süd for München, lige før alperne brager igennem landskabet, sammen med koret.

Vi har sunget. Rigtig, rigtig meget. Det er altid krævende, men det har også været superfedt. Vi har været på den vilde lejrskoletur – sovet på sovesal (øhm, altså… hvis man sov), lavet mad i store gryder, vasket op i en industrivaskemaskine, sovet alt, alt, alt for lidt og haft det rigtig, rigtig, rigtig sjovt! Vi har spillet underlige spil, haft sing-along sessions i massevis, snakket og hygget – og Steffi og jeg tog endda hinanden under armen til en beskeden løbetur på 8 kilometer lørdag aften – i silende regnvejr, men med den smukkeste udsigt til sneklædte alpetoppe. Vi har grillet indendørs (ups), nydt en øl i den Biergarten, der lå ved det kloster, vi boede på og slikket sol – for vejret var smukt og dejligt hele fredag. Jeg har tullet rundt i klostrets urtehave en tidlig morgen, med morgendug og det hele, fordi jeg har gennemført mit livs første seriøste all-nighter – manner, jeg er også træt nu. Men hey – jeg gjorde det. Og det krævede kun kaffe og seriøse kilde-anfald for at holde mig vågen. Jeg har været vidne til smuk tre-stemmig a’capella musik fremført af tre søde, unge mænd i de tidlige morgentimer og har sunget dårlig 90’er pop under bruseren hver morgen.

Det har været en fantastisk weekend. Der er billeder, bare rolig. De kommer! Men nu er jeg træt! 🙂

PS: Kære mor, mors dag er en meget stor ting hernede, så jeg tænker ekstra meget på dig i dag!

En kommentar to “Oplevelser i få ord”

  1. conny schmidt maj 13, 2012 hos 5:22 pm #

    Jeg blev også glad for din søde hilsen i morges, tak min skat – Jeg elsker også dig – kæmpe stort smil!!! AC overraskede mig med kaffe på sengen, og netop der`slog det mig hvorfor lige!!! Men glad blev jeg naturligvis! Moe`rne længe leve – hurra i kor!!!

Skriv et svar

