I dag, i dag, I DAG!

15 maj

I dag ankommer verdens dejligste kæreste til München. Og jeg er allerede helt ude af den og kan ikke tage mig sammen til noget som helst konstruktivt (stakkels min underviser senere i dag!).

Omkring klokken to burde jeg kunne finde Daniel på Ostbahnhof. Ej, manner – det blir bare så dejligt at se ham igen! 2,5 måneders adskillelse er bare alt, alt for lang tid!

Nå, jeg vil lige rydde lidt op og gøre mig klar til undervisning! Resten af ugen holder jeg “ferie” – læser ikke, laver ikke noget opgaverelateret og har alligevel ingen undervisning (tak helligdage!) – jeg er fuldtids “kærestekedelig”! Og det blir dejligt!

PS: Nope, jeg tager ikke engang til kor. Min bayerste korleder havde godt set det komme, i hvert fald fik jeg en klar udmelding i søndags: “Viel Spass beim Schnaxerln” (om det er 3.rd base eller homerun kunne de bayerske mennesker iblandt os dog ikke finde ud af… i hvert fald er det sydtysk for at være kærestekedelig).

2 kommentarer to “I dag, i dag, I DAG!”

  1. Stine K.A. maj 15, 2012 hos 11:53 am #

    Hurra! 😀 Glæder mig for dig(/jer), det er bare den bedste følelse at få besøg af sin bedre halvdel 🙂

    • christinetomunich maj 15, 2012 hos 2:24 pm #

      Hvor er du sd! TAK! Og ja, det er nemlig den bedste flelse!

Skriv et svar

