Hvem er det liiiiige, du skal heppe på, skat?

16 maj

Ja, jeg bestikker min kæreste. Men altså – det er nok også lidt sjovere at holde med mit pt. “hjemland” til EM i fodbold i næste måned, ikke?

Og ja, det kan godt være, det sender forkerte signaler, når landsholdet hernede reklamerer for Nutella og Kinder Riegel (især når det danske reklamerer for Arla og deres dejlige mælk, som jeg i øvrigt savner jævnt meget!) – men hey, der er klistermærker! Og dét kan vi’ li!

 

 

6 kommentarer to “Hvem er det liiiiige, du skal heppe på, skat?”

  1. conny schmidt maj 16, 2012 hos 6:36 pm #

    Ønsker jer den dejligste ferie og håber I får indhentet noget kvalitets tid sammen. PS. Haderslevs drengekor synger ved Møgeltønders prinsesse dåb på lørdag – flot klaret af Henrik, ikk..?!!! Hils og ha`det rigtig rart. Knus Moe…

    • christinetomunich maj 17, 2012 hos 9:13 am #

      Jo, det er sgu virkelig, virkelig godt klaret af Henrik! Wow, det m vi hbe, de lgger ud p dr.dk/nu – for det skal jeg da helt klart hre! PS: Nej, hun blir nok ikke dbt Margrethe, s fucked up tror jeg alligevel ikke, Jokke og Marie er. Men et knt navn tvivler jeg p hun fr! 🙂

  2. conny schmidt maj 18, 2012 hos 12:14 am #

    CHRISTINE, mit livs lys – jeg ELSKER dig!!!

  3. conny schmidt maj 18, 2012 hos 2:16 pm #

    Altså!!! Een venter spændt på billeder – ihvertfald et`specifikt af slagsen!!! Billedet af hele sagens kerne – kort og godt BILLEDET!!! Jeg er så glad fordi Daniel er sammen med dig i Munchen lige nu og her. Knus Moe…

    • christinetomunich maj 18, 2012 hos 6:39 pm #

      Der skal nok komme et billede, mor 🙂 det kan være, jeg lige i første omgang sender det til din facebook – vi nyder lige hinanden lidt for os selv i første omgang 🙂

Skriv et svar

