Jeg har været stille…

21 maj

… og det med god grund! I tirsdags ramte dejlige Daniel München og vi har bestemt ikke spildt vores sparsomme tid sammen.

Vi har spist på de hyggeligste restauranter (en masse sushi, en smule italiensk, lidt lækkert indisk og en go’ omgang kæmpeburger), gået gaderne tynde, drukket Starbucks i bedste storby-stil, nydt solskin, cyklet lange ture, løbet en lang tur (jaja, træningen skal jo vedligeholdes), shoppet, taget billeder, været i Biergarten (til CL-finale… det får sit eget indlæg, det var dybt traumatisk!), besøgt Bavaria Filmstadt (billeddokumentation af overstatisk Christine i kulisserne til “Marienhof” følger også.. det var FABELAGTIGT), set 3D-film (min første) om superhelte (hvad gør man ikke for den store kærlighed?) og kysset rigtig, rigtig meget!

I morges kom så det store antiklimaks; jeg skulle til undervisning, Daniel på en flyver mod Danmark. Stakkels de soldater, der havde seminar med trunten-med-de-røde-øjne. Jeg savner ham allerede nu! Helt vanvittigt meget. Om seks uger henter han mig, så er vi begge færdige med eksaminer og skal pakke min München-tilværelse ned. Vi tager en uge sammen hernede og så bumler vi hjemad med toget.

For at jeg ikke skal blive alt for ensom, sker der noget dejligt allerede på onsdag! Jæddøh, skønne Jæddøh kommer til München! Jeg glæder mig SÅ meget til at se hende igen!

Skriv et svar

