I den forgangne uge…

22 maj

… er jeg blevet interviewet af ARD (radio) omkring CL-finalen og om, hvor synd jeg synes det var for grædende Schweini at Bayern bare ikke VILLE score mål (jeg har ikke engang tal på deres chancer, vel?).

… er jeg bumlet igennem Marienhof på en tour-de-Bavaria-Filmstadt. Tourguiden siger “nu kører vi igennem kulisserne til en serie, der kørte i 19 år og som blev pensioneret sidste forår – Marienhof”. Jeg venter spændt på store roser. Nejnej, det var alt, det kunne blive til. WTF? Kom nu, dame! Vi kører igennem kulisserne, to minutter senere kører vi ud igen. Manner, jeg ku’ godt ha’ taget et væld af ekstrature (især fordi touren derefter spenderede rockerlang tid i kulisserne på noget bras som “Sturm der Liebe”, bare fordi gamle, tyske damer godt kan li’ det shit, ikk? Nejnej, ikke noget smag og behag her – man kan bare ikke diskutere, hvad der er bedst!).

… har jeg lært Daniel at drikke “Russ’n” – hvedeøl med citronsodavand. And he kinda loved it! Tror faktisk Daniel drak mere øl med sodavand end bare øl hernede, og jeg frygter lidt han blir gal når det blir afsløret her. Høhø. Til gengæld så var der også virkelig varmt hernede, så øl sådan “rent” (ha, nu lyder det som om jeg snakker om hård sprut) havde slået folk ud jævnt hurtigt. Just saying.

… har jeg shoppet en smuk turkisblå sommerkjole, som har mit absolutte kjole-ynglingssnit. Glæder mig til bare, brune ben, fine sandaler og den lækre kjole skal vises frem til sommer – både hernede og i Frankrig, hvor sommerferien med min skønne svigerfamilie går til.

… har jeg holdt i hånd med allerdejligste Daniel. Som jeg elsker. Og som jeg om kun seks ugers penge flytter sammen-sammen med. Over Aarhus tage. Det blir så voldsomt dejligt.

4 kommentarer to “I den forgangne uge…”

  1. conny schmidt maj 23, 2012 hos 1:54 pm #

    Altså – andre glæder sig jo også til at se dig igen, ikke mindst moe her, som i øvrigt samtidigt glæder sig, sammen med dig, over Jette`s besøg. Hils hende og ha`det rigtig sjovt!!! Kærligst moe…

  2. conny schmidt maj 25, 2012 hos 6:15 pm #

    Hey fister!!! Jeg mangler at høre fra dig – er jo ikke på facebook, men respekt alligevel, ok?!! Kærligst mig til dig…

  3. conny schmidt maj 26, 2012 hos 11:52 pm #

    Du har jo alligevel været der. Kæmpe stort smil.!!

Skriv et svar

