Århus, vi ses igen…

27 maj

… d. 11.7.2012.

Jeg har netop sendt en masse penge i Deutsche Bahn’s retning og i retur fået 2 styks 1. klasses togbilletter München-Flensborg til en såkaldt “Sparpreis” – 150 € for dem begge to (stadig 1. klasse, vel at mærke). Ta’ den DSB, det er altså billigt!

Hvad skal jeg med to, tænker du? Jeg er så heldig at min skønne Daniel rejser herned i starten af juli måned for at hjælpe mig med at pakke mit udvekslingsliv sammen og underholde mig på hjemrejsen. Og for at fejre lidt forsinket fødselsdag for mig også, nu vi er i gang.

Det er underligt at der er kommet dato på hjemrejsen. Jeg er vild med München og med mit liv hernede. Bortset fra føhn, som jeg hader og som i dag virkelig sendte mig til tælling (lang middagslur og ondt i hovedet). Men der venter også et spændende (!!!) liv i Århus, fælles lejlighed og nyt, fælles liv med Daniel. Jeg er så heldig altså! Tænk at han bliver min sådan 24/7? Tænk at jeg får lov til at putte mig i søvn med ham hver eneste aften? Og tælle munkeforbanter, kvartforbanter og halvforbanter (ja, min kæreste er ingeniør og jeg er hans ligeså nørdede kæreste) på aftengåture med varm kaffe to go og min lille hånd i hans store? Spise morgenmad i sengen lørdag morgen mens vi (ikke altid) har samme syn på livets store og små dilemmaer, der pløjes igennem i Mads&Monopolet. Snyde mig til at kigge på ham, mens han i en mindre evighed prøver at sætte sit hår så det ser helt perfekt tilfældigt ud. Igen og igen minder ham om, at det er tilladt at bruge deodorant, selvom man har en kæreste. Og igen og igen og igen få at vide, hvor meget han elsker mig. JEG ER SÅ HELDIG.

Det blir slet ikke så skidt at vende hjem til Århus.

2 kommentarer to “Århus, vi ses igen…”

  1. conny schmidt maj 28, 2012 hos 8:43 pm #

    Og ikke et øje er tørt!!! Vi glæder os på dine vegne – en sand kærligheds romance har set dagens lys – fortsættelse følger??? Glade og kærlige tanker herfra…

Skriv et svar

