Det er for ringe

27 maj

… at jeg ikke får blogget regelmæssigt for tiden! Jeg ved det godt!
At der ikke ryger så meget på bloggen, betyder dog ikke, at der ikke sker noget hernede! Efter en skøn uge med verdens dejligste Daniel (så kvalmende, jeg ved det godt, men… jeg elsker ham bare så højt altså!) fik jeg i onsdags besøg af verdens bedste veninde, Jæddøhhhh! Det var så dejligt at hente hende på Ostbahnhof og bruge de følgende dage på at snakke (der var meget, der skulle indhentes!), spise tysk mad (Brezen, Obatzer, Currywurst – you name it) og ligge græsset fladt i Englischer Garten med 30 graders høj solskin. Ja, vi endte begge med en lille smule solbrændthed på trods af at være grundige med solcremen. Endnu er jeg dog ikke hoppet i Eisbach – fødder og ankler fik en tur, og der er en grund til at den hedder Eisbach, måtte jeg konstatere. Shit manner, det vand er koldt! Jette tog hjem i går eftermiddags og jeg indhentede en smule søvn (jeg har jo stadig taget mig af min undervisning, mens jeg havde besøg) og påbegyndte det oplæg om Sharia-lovgivningen, jeg skal holde på tirsdag. Der er føhn hernede og jeg har det ikke alt for godt. Er meget træt og synes at solen og varmen er en bitch – samtidig med at jeg kæmper en brav kamp imod mit oplæg. Og så kan jeg nok ikke lyve mig fra det kæmpe antiklimaks, det er at have dejligt besøg og så pludselig ikke have dejligt besøg længere. Heldigvis får jeg allerede på fredag dejligt besøg igen – denne gang af søde Camilla, der kommer helt fra Budapest. Jeg glæder mig! Først er der dog en hård uge med en masse undervisning, der skal overståes. 

Skriv et svar

