Sehr gut, Frau Petersen…

29 maj

… var den respons jeg fik på mit oplæg om islamisk strafferet i dag. Bum, én ting er nu streget af listen og næste projekt er oplæg og hovedopgave om det muslimske broderskab.

Har aldrig været så nervøs for at holde et oplæg som jeg var i formiddags – underviseren er noget af det dygtigste, jeg nogensinde har været i nærheden af, og så har man altså bare ikke lyst til at skuffe. Jeg har været noget hængt op med det her oplæg og besøg fra Danmark (og jeg har ikke sovet supermeget om natten siden lørdag), men nu er det vel overstået – heldigvis. Uheldigvis er det som om den sidste tid bliver alt for eksamenspræget, hvilket er ulempen ved at køre med trimestre frem for semestre. Den 16.6 har jeg holdt hele tre oplæg og forhåbentlig skrevet en del på opgaven om det muslimske broderskab – og i starten af juli har jeg skrevet to opgaver færdig til sidste punktum (7-9-13). I mellemtiden skal jeg også lige have læst op til den skriftlige eksamen, jeg har d. 28.6 – i institutionsøkonomi (lige så kedeligt som det lyder, ja). Så ja, hvis jeg er uinspirerende, så er det fordi, jeg er i eksamenshelvede. Pretty much!

En kommentar to “Sehr gut, Frau Petersen…”

  1. conny schmidt maj 29, 2012 hos 5:20 pm #

    Så der skal læses nu! Knæk og bræk, som i – hent en stor fisk i land. Pøj, pøj min skat. Jeg tænker på dig… Kærligst mig

Skriv et svar

