Slukket

30 maj

jeg er SÅ træt for tiden. Vejret har skiftet og jeg håber, det er derfor jeg føler mig så slået ud af kurs.

Forsøger at holde træningsrutinen oppe for at se, om det skulle give noget energi. Nix. Sov ti timer i nat og tre i eftermiddags. Har ondt i hovedet og hedeture. Det er bare max træls!

I stedet for at sove så meget burde jeg nemlig læse og skrive oplæg. Manner, det er ikke fedt at være så sløj. I morgen har jeg en dinner+movie date med Anja, fredag kommer dejlige Camilla på weekendvisit. Med andre ord gider jeg bare ikke være træt, vel?

Med ønske om lidt bedre helsekarma!

Skriv et svar

