Fængsel

6 jun

jeg gør eksamenshelvede til mit eget lille fængsel nu. Om lidt handler jeg ind til resten af ugen (vi snakker frugt i kilovis, masser af chokolade og ti pakker tyggegummi… og almindelig mad også, selvfølgelig) og så lukker jeg mig inde i min egen verden af opgaver og oplæg. For det går faktisk ret fint. Jeg er på rette spor ifølge min underviser og vejret er også dårligt nok til at sidde inden for. På den måde håber jeg, jeg kan banke de fleste eksamensopgaver af inden d. 2.7.

For ja – den 2.7. rammer Daniel München! Er det ikke fantastisk? Det tror jeg nok lige det er!

Indtil da er planen i snit at banke 500 ord af på en opgave om dagen (det lyder ikke voldsomt, men det er i snit og research er jo det, der tager længst tid) – to opgaver af 5000-6000 ord skal det blive til. Derudover er der en lille skriftlig eksamen i institutionsøkonomi d. 28. og et weekendseminar omkring amerikansk udenrigspolitik, der skal overstås før den ene af de to opgaver kan tage form. Men, gelinde gelinde. Det går nok det hele! 🙂

2 kommentarer to “Fængsel”

  1. conny schmidt juni 6, 2012 hos 4:23 pm #

    Og masser af væske – rigelige mængder!!! Pøj, pøj min snut…

  2. conny schmidt juni 9, 2012 hos 1:11 pm #

    Long time – no heard… Intet nyt fra syden? Du læser, det ved jeg godt – men jeg savner at høre fra dig!!! Stort knus og kærlige tanker til dig fra mig…

Skriv et svar

