Hutlihut!

9 jun

Det er ikke så ringe at skrive opgave og lave oplæg med lidt fodboldstream kørende i baggrunden, når Danmark rent faktisk hiver en sejr hjem! Jeg aner ikke en dyt om fodbold, og jeg kender ikke til halvdelen af spillerne på holdet, men jeg er 1) glad for at søde Simon P. mestrede den gamle Robben så flot og 2) ham der Krohn-Dehli (hvad er det for et navn?) lavede en kasse. Super.

Et minut efter kampen var fløjtet af, bankede det på min dør og gutterne fra gangen ønskede mig tillykke med sejren. Æh. Tak. Lige pt. er det tyskernes tur til at gøre os kunsten efter. Jeg er gået i tænkeboks angående fint dansker-outfit til næste søndag, når braget mellem mit pt. hjemland og mit rigtige, dybfølte og meget savnede smukke hjemland finder sted. Må hellere gå all-in.

Nå. Jeg fejrede sejren med en tur i Aldi efter flere ferskner. Der går mange, mange ferskner til når man skriver opgave! MANGE FERSKNER.

5 kommentarer to “Hutlihut!”

  1. Stine K.A. juni 10, 2012 hos 3:18 am #

    Wuhuu! Jeg fik også lige min dansker-dosis i dag, da vi havde samlet hele banden (ej okay, der skulle være 3-400 danskere i området. Så mange var vi dog heller ikke 😉 ). Jeg var gået all in med rød-hvid kjole, flag på neglene, og et flag i håret.
    Og god ferskenappetit! Er pt. gået ombord i noget slik, der skulle have været en gave. Ups.

    • christinetomunich juni 10, 2012 hos 9:56 am #

      Haha, tak! S har du jo en god grund til at tage p mere shopping – de har vel ogs slik i Target (og sko og make-up og kjole…)?

      • Stine K.A. juni 10, 2012 hos 1:44 pm #

        Åh det er lige det, det bliver altid lidt farligt at tage i Target. Sidst kom jeg ud med 6 T-shirts (…men kun den ene var til mig. dygtig), men hey, jeg skulle have nogen gaver. Mangler stadig at hamstre mascara (de koster jo kun omkring 35 kr!) min søster har sendt en stor bestilling afsted. Og jeg skal selv have til lager. Hamster-Stine 😉

      • christinetomunich juni 10, 2012 hos 2:00 pm #

        Jamen hvad der er sparet er jo ogs tjent! Jeg synes det giver fin mening 🙂

  2. conny schmidt juni 10, 2012 hos 2:37 pm #

    Det`synes en anden også!!! Rart at høre fra dig!!! Kærlige tanker fra mig til dig…

Skriv et svar

