Overspringshandling…

13 jun

… bloggen her handler også om at jeg skal kunne huske mit ophold i München, så selvom jeg burde lave oplæg og læse til eksamen og rydde op og handle ind, så får I lige en status update hernede fra:

Sidste uge har budt på:

– middag med tøserne på afghansk restaurant. Meget underlig oplevelse, da restauranten helt klart ikke var klar til at tage imod gæster endnu, værterne ikke havde styr på noget som helst og maden var MEGET tvivlsom. Der var dog godt selskab og vi hyggede os alligevel.

– regnvejr, mere regnvejr og meget mere regnvejr.

– fælles-madlavning i køkkenet med fodbold i fjernsynet og lidt for meget mandehørm.

– skypedates med Daniel. Intet indlæg uden lige at minde hele verden om, hvor meget jeg elsker ham! Vi ses om 2 uger og 5 dage!

– min opdagelse af dr.dk/nu. Fantastisk at se danske nyheder (tak til Daniel for den dér helt lovlige vpn-adresse) og “Kontant”. Åh, Kåre Quist, dig og din skarpe journalistik har jeg også savnet!

– et oplæg hos Wolffsohn. Som jeg bestod med så meget bravour at det var pinligt. Pinligt! Jeg er nu i besiddelse af en mental laurbærkrans, manden har bundet til mig og sat på mit yndige, kloge hoved.

– cykelture i Perlach. Alle siger, stedet er sygt asocialt. Jeg elsker Perlach. Der er superfint, minder mig om Østberlin. Tilfældig graffiti, små underlige cafe’er, etniske grønthandlere og en masse grønne områder. Ja, det kan da godt være, der er betonhelvede-boligblokke… men når noget minder mig om Berlin, så er det godt! I’m a Berlin-kind-a-girl. Selvom München også er helt vidunderlig, er det liiiiige en tand for posh til mig.

– skrivning, skrivning og mere skrivning af historisk-politisk opgave.

– grill-aften med koret. I regnvejr, no surprise (igen: her regner meget). Men det var hyggeligt. Drengene blev fulde (som altid) og der var KØD. Vigtigt.

Og en helt masse andre små hverdagsbegivenheder, jeg ikke lige kan huske i detaljer. Der var også undervisning, but let’s forget about that.

En kommentar to “Overspringshandling…”

  1. conny schmidt juni 13, 2012 hos 5:24 pm #

    At jeg er rævestolt af dig, ved`du allerede!!! At jeg går stille med min begejstring på netop denne blog, svarer jo sig selv, ikk`?! Jeg er så stolt af dig og glæder mig sammen med dig! Vigtigst af alt er dog at du er glad og trives, hvilket jeg allermest behøver at vide!!!

Skriv et svar

