Overskud!

14 jun

Jeg har banket under bordet og smidt med salt og sagt 7-9-13 før jeg vovede så fantastisk en overskrift.

Men det går fremad. Har planlagt det minioplæg, jeg skal holde i morgen og fik i morges overstået semestrets sidste 30-minutters oplæg. Og det gik supergodt, selvom min underviser i går kritiserede mine kommafejl. Så er man sgu også pedantisk. Undskyld, jeg ikke kan sætte komma på tysk (eller dansk for den sags skyld), men jeg har faktisk styr på den teori, jeg skal gennemgå for mit hold. Er det ikke en tand vigtigere? I dag kørte jeg så derudaf med alt lige fra matematiske formler til spilteoretiske overvejelser (jeg tegnede dem endda i tabeller på tavlen, people!) og pludselig var jeg nået til vejs ende og folk havde sgu forstået det hele! Og sur “du-kan-ikke-sætte-komma-dame” smilede til mig og sagde, jeg havde lavet et flot oplæg. Ja tak.

Nå, jeg var også træt i hovedet, da jeg kom hjem. Og så var der jo noget med en vigtig samtale, Daniel var til i eftermiddags. For at være ærlig kunne jeg ikke samle én klar tanke før jeg havde snakket med ham…
Vi har medvind for tiden (det har vi også fortjent, synes jeg) og nu er hans praktik faldet på plads! I Skejby!!!!! Jeg er såååå stolt af ham, så glad og så lettet! Han kommer til at være i Aarhus hele næste semester og oven i købet har han fået plads et sted, der arbejder inden for et felt, der interesserer ham meget. Hvor godt er det ikke lige? Min Daniel er sej! 🙂

Nu er jeg på vej til møde med den gruppe, jeg skal have weekendseminar med. Glæder mig til at få fredag og lørdag overstået og bare hellige mig mine eksaminer (én skriftlig, to hjemmeopgaver) derfra. Søndag mødes jeg med søde Christine for at heppe på danskerne til public viewing i Olympiastadion. Det blir skønt at se hende igen – og endelig komme lidt væk fra uni og eksamen!

Skriv et svar

