Status på eksamen og livet pt.

17 jun

Jeg kom igennem helvedesugen! Jeg gjorde det (sgu)!

Med oplæg både mandag, torsdag og fredag og heldagsseminar fredag og lørdag var der lagt op til arbejds-overload. Og det var heller ikke min ynglingsuge, det vil jeg godt indrømme. Men jeg klarede den!

Efter minioplæg og en hel dag omhandlende amerikansk udenrigspolitik fredag, hyggede jeg mig med madlavning og en masse tøsesladder hele fredag aften med Claudi. Det havde jeg virkelig brug for! Manner, jeg kommer til at savne hende! Efterårsbesøg i Danmark er allerede planlagt!

I går stod den på “vi leger, vi er national security council” – og jeg var secretary og defense. Hvilket jo gik skidegodt (not!). Jeg lærte i det mindste forskellen på navy (søfolket) og marine (D-day soldater), men kønt var udfaldet af vores krisehåndtering ikke (ja, folk døde – ja, det var muslimernes skyld… bvadr for noget fis). Derefter tog jeg Claudi med over for at træne. Det var til gengæld superhyggeligt og rigtig sjovt (og hårdt, træningen har lidt under min pressede uge). Og så ville jeg lige handle lidt frugt og aftensmad inden butikkerne lukker –  cykler ud mod den port, der går ud til Unterhaching, for at finde ud af, de har lukket den af med cykellåse. But why? Cykler derfor 2 kilometer tilbage til næste port og når akkurat i Lidl 5 minutter i lukketid. FML. Så er det altså nederen at være indespærret på kæmpekaserne. Nå, men lavede ikke en dyt i går aftes. Så en film og spiste så mange kirsebær at jeg havde røde læber. Mums.

I dag har jeg skrevet skellettet til min opgave om amerikansk udenrigspolitik. Jeg skal dermed kun skrive den opgave, skrive muslim-opgaven færdig og gennemgå én skide skriftlig eksamen inden d. 2/7. Altså på 15 dage. Det burde være til at overkomme, ikke? Altså hvis man presser sig selv hårdt nok! Belønning: besøg af Daniel – og en hjemrejse til smukke Aarhus. Farvel kaserne-fængsel!

Nu vil jeg smutte ud for at løbe. Tiltrængt pusterum til hovedet mit. I aften står den på fodbold i Olympiastadion med Christine. Rød-hvid tænkning er igangsat.

Skriv et svar

