Hvad filan sker der, Danmark?

19 jun

Jeg kan godt li’ at læse reklamer. Det er ret hyggeligt tidsfordriv på regnvåde søndage. Jeg har ikke læst reklamer i et halvt år snart. Bliver dejligt at hilse på føtex, netto og company igen (på iPad, selvfølgelig, vi er jo nogle, der tænker på miljøet!).

Men… altså… jeg har ingen ord. Ingen ord, til at beskrive dette.

Jeg vil ikke engang prøve. Plain-on idioti. Af værste skuffe. Stakkels ham der Allans børn. Og stakkels hende der used-to-be-foxy Tina – nu med mormortrusse.

Så gider jeg altså ikke læse reklamer.

 

4 kommentarer to “Hvad filan sker der, Danmark?”

  1. conny schmidt juni 19, 2012 hos 3:42 pm #

    Mormor trusser??? De sgu da meget pikante!!! Endelig nogen, der skønner på ordentlige af slagsen – ikke de der`stykker strik, I unge render rundt i!!! Nej tak – og yes for mormors de fine og hvide. Ps. De kunne godt ha`været højere i taljen!!! Smil…

  2. Stine K.A. juni 19, 2012 hos 7:53 pm #

    Hahaha! Jeg tænkte præcis det samme, da jeg så reklamen. Kunne de i det mindste ikke have givet hende en (et par?) hipster eller noget andet mindre …ikke-ungt på. Og helt ærligt. Hvem tror seriøst på, at de (begge!) gik i Sloggi, indtil der blev kastet en ordentlig pose reklamepenge efter dem? Og gør det efter billedet blev taget? Nej vel…
    (og så er jeg typen, der nogle gange i Atlanta lige måtte ind og kigge lidt reklamer på nettet. Kunne simpelthen ikke holde mig væk)

    • christinetomunich juni 19, 2012 hos 8:00 pm #

      Nej, lige præcis! Synes simpelthen det er noget af det pinligste, jeg længe, længe har set!!! Og kan ikke lade være med at tænke på de der halvgamle børn han efterhånden har – de må da skamme sig noget så gevaldigt!

Skriv et svar

